26-ta sedmica

… pa nije valjda?!?!

Kako vrijeme brzo prolazi kad imas kod kuce jedno malo zahtjevno djetesce.

Zahtjevna je, da, da. Mislim da se razlikuje od druge djece ako nista bar po spavanju. Nikad nismo zaspali navece prije 23:30, preko dana spava maksimalno sat i po. Uglavnom zadnja zaspe, prva se probudi. Stvarno je nevjerovatna. Kad slusam druge roditelje kako pricaju, da im djeca idu spavati u 20:00 h?!?!?! Kad cemo mi taj film gledati?!? Nikad ni u pola 12 navece nemam za sebe ni 15 minuta, samo se srusim u krevet a ona tek nakon mene, kad vidi da sam ja legla. Uglavnom to je nasa Li..

Ovih dana smo imali dosta nekih pregleda, 2 obicna ultrazvuka i jedan 3D, da se uvjerimo da je ovaj put ”sve” uredu. Nadajmo se da jeste kao sto su nam i rekli.

Dobicemo jos jednu curicu!!!

Iako smo nas dvoje bili ubjedjeni da je djecak, ne znam zasto, osjecaji ocito varaju, jos na prvom pregledu u 14-toj sedmici su nam rekli da je djevojcica a sad na 3D ultrazvuku se to dobro i vidjelo.

To je ono ustvari za cim sam oduvijek zudjela, dvije sestrice!!! Bas lijepo. Mozda bas zato sam zudjela jer sama imam dva brata. Pa ono sto nemas, bas to hoces. Ali svidja mi se bas, sestrice, sestrice …. kako slatko!!!

Samo ova nam sestrica stoji sa nogama okrenutim prema dole. Li.. je od 22 sedmice bila vec na glavacke a ova ima 4-5 sedmica ne mijenja polozaja. Ima jos vremena koju sedmicu da se okrene a onda… onda su sanse sve manje. Ma kako god. Rodis tako ili ovako … Bio ti carski ”gore” ili ”dole”, isto ti ga dodje :)))))))))

svea
... znam koliko vrijedim i put koji slijedim je - sudbina ...

2 komentara

Komentariši